На основу члана 56.Статута Акционарског друштва за призводнју и ремонт АД „ТЕХНИЧКИ РЕМОНТ“Братунац ,а ради указане потребе ,Директор предузећа објављује :
ЈАВНИ КОНКУРС
За попуњавање упражњеног радног мјеста у Акционарском друштву за производњу и ремонт А.Д. „ТЕХНИЧКИ РЕМОНТ“ Братунац
I
Акционарско друштво за производњу и ремонт „ТЕХНИЧКИ РЕМОНТ“А.Д. Братунац врши пријем једног (1) кандидата у радни однос на одређено вријеме и то:
ШЕФ СЛУЖБЕ ЗА ФИНАНСИЈЕ ,КЊИГОВОДСТВО ,ПЛАН И АНАЛИЗУ
II
Кандидат који се пријављује на оглас за попуњавање упражњеног радног мјеста мора испуњавати следеће услове:
ОПШТИ УСЛОВИ:
- Да је државњанин Републике Српске,односно БиХ
- Да је пунољетан,
- Да има општу здравствену способност,
- Да се против њега не води кривични поступак,
ПОСЕБНИ УСЛОВИ:
- Квалификације :
- ВСС Економског смјера ( дипломирани економиста)
- Минимално 5 године радног искуства на истим или сличним пословима ,пожељно у финансијском сектору или ревизији
- Активно знање енглеског језика (Б-1,Б,2)
- Познавање рада на рачунару Office packet, и рад у информатичким програмима подршке из области књиговодства.
- Пожељан сертификат о положеном стручном испиту за овлаштеног рачуновођу.
- Одговорности:
– одговара за послове радног мјеста,
– организује тачно и ажурно вршење обрачуна плата, пореза и доприноса, попуњавање мјесечних пријава за порезе и доприносе и усаглашавање наших обрачунских стања са стањима код надлежних институција ( Пореска управа РС, Фонд ПИО и сл…),
– организије тачно и ажурно вршење обрачуна других примања по основу закона и уговору о раду, вођење разних евиденција и израду разних потврда радницима,
– организује обуставе на примања радника по разним основама,
– организује правилно и тачно вођење благајничког пословања, пријема и предаје пазара и одржавање благајничког максимума у законским оквирима,
– организује законито и правилно успостављање и контролисање уплата и исплата са жиро рачуна, готовинских уплата и исплата,
– организује свакодневно закључивање благајничког дневника и утврђивање стања новца у каси,
– организује израду планова и анализа и израду финансијских и књиговодствених извјештаја,
– организује израду и реализацију планова потребних новчаних средстава, предлаже прибављање новчаних средстава и капитала, располагање новчаним средствима и прати прилив и одлив новчаних средстава,
– организује фактурисање потраживања, ликвидирање улазно-излазне материјалне, комерцијалне и финансијске документације и надзор рационалности коришћења средстава,
– организује наплату потраживања, плаћање обавеза и праћење и кретање каматних стопа,
– организује послове утврђивања, расподјеле, евентуалне исплате добити и вођење потребних евиденција о добити,
– организује и одговара за ажурно и тачно вођење пословне документације и припрему потатака за благовремену израду прописаних извјештаја,
– организује и одговара за тачну и уредну контролу и книжење књиговодствених исправа према насталим пословним промјенама, а у складу са одредбама прописаног контног оквира и аналитичког и контног плана,
– организује и одговара тачно и благовремено усклађивање свих аналитичких евиденција са евиденцијама у главној књизи, ако се ове евиденције воде у оквиру књиговодства, у посебним пословним књигама или код руковаоца материјалних вриједности (код економа, магационера пословође…)
– организује и одговара за тачно давање појединих података из књиговодства руководиоцу Сектора,
– одговара за тачно и благовремено обављање других послова из дјелокруга књговодства, из описа послова и радних задатака утврђених у акту о унутрашњој организацији и систематизацији, (код економа, магационера пословође…)
– предлаже и организује правовремену припрему годишњег пописа средстава и извора средстава,
– организује и одговара за преузимање законито и правилно ликвидирање улазне и излазне финансијске и остале књиговодствене документације,
– организује и одговара за правилан и тачан унос података у апликацијама финансијског пословања по трансакцијама пословних догађаја,
– организује и одговара за тачно и ажурно вршење обрачуна плата, пореза и доприноса,
– организује правилан обрачун и вођење евиденције и плаћања ПДВ-а,
– организује и одговара за уредно, ажурно и тачно вођење помоћних евиденција из дјелокруга свог радног мјеста,
– организује и одговара за тачно и благовремено састављање одређених прегледа ( извода ) из дјелокруга свог радног мјеста,
– обавезан је примјењивати систем управљања квалитетом у домену послова које обавља,
– За свој рад одговара руководиоцу Сектора.
– обавља и остале задатке по налогу руководиоца Сектора из домена дјелатности Друштва,
КАКВУ ОСОБУ ТРАЖИМО :
- Упорну и стрпљиву особу која је усмјерена на постизање резултата и реализацију постављених циљева
- Особу која је проактивна ,увјерљива у комуникацији ,поштује професионалну радну етику
- Одговорна ,посвећена и прецизна у раду
- Способност брзог уочавања
- Интуитивно размишљање ,упорност ,самопоуздање, добра координација
ШТА МИ НУДИМО :
- Рад у компанији са дугогодишњим икуством и традицијом која поштује достојанство радника
- Редовну плату и услове рада у складу са Законом о раду
- Адекватно вредновање резултата рада уз стимулативну зараду
- Осмочасовно радно вријеме (од понедељка до петка ,од 07:00 до 15:00)
- Могућност стручног развоја
- Службени телефон
Само кандидати који уђу у ужи избор биће контактирани ради даље селекције
III
ПОТРЕБНА ДОКУМЕНТАЦИЈА:
- Радна биографија ( CV )
- Диплома завршене школе
- Доказ о стеченом радном искуству
- Сертификат , диплома или сличан доказ о стеченом образовању и познавању енглеског језика.
IV
Рок за подношење пријава је 15 дана од дана објављивања конкурса.Пријаве се могу доставити путем поште ,сајта фирме или E-mail-a на :
Адреса :Улица Подградачка 11,Братунац 75420
Контакт телефон: +38756 490 461, +387 66 585 633
E-mail: zeljko.pantelic@trb.ba или путем сајта :www.trb.ba (opcija career)
Контакт особа :Жељко Пантелић дипл.правник